Echipamente de casierie cu reciclare automată a numerarului și sisteme de depunere
Echipamente de casierie cu reciclare automată a numerarului
Echipamentele de casierie cu reciclare automată a numerarului sunt folosite în mediul de lucru al casieriei pentru depozitarea și eliberarea bancnotelor conform cu tipul de bancnote definite. Acestea pot recunoaște în mod automat bancnotele inserate în sertarul de introducere și le pot depozita în 8 încărcătoare diferite de reciclare. După aceea, aceste încărcătoare sunt folosite sa deserveasca eliberările de numerar solicitate de casier, reducând în mod semnificativ eliberările și depunerile de numerar în diverse tipuri de casierie. Echipamentele de casierie cu reciclare automată a numerarului sunt echipate cu un mecanism de blocare cu întârziere, diferite mecanisme de alarmă pentru depozitare și retragere, iar recunoașterea bancnotelor poate fi realizată la diferite nivele de securitate.
Echipamente de depunere
Echipamentele de depunere la casierii pot deservi doi casieri în același timp pentru tranzacțiile de retragere de numerar, oferind un grad sporit de securitate și control și minimizând timpul de manevrare a numerarului, sporind acuratețea, eliminând erorile de plată și sporind securitatea prin reducerea sumei de bani din sertarele cu numerar.. Echipamentele de depunere pot fi echipate, în funcție de nevoile clienților, cu un mecanism de depunere în plic..
Platforma Software C-LINK
Acest software acordă valoare adăugată suplimentară dispozitivelor CIMA, mulțumită diferitelor servicii care permit creșterea nivelului de informații referitoare la flota de echipamente și simplificarea gestionării acestora în același timp.
Funcțiuni
- Distribuirea la distanță a versiunilor actualizate de firmware, precum și senzorul de recunoaștere: acesta permite în orice moment actualizarea flotei proprii de echipamente într-o perioadă scurtă de timp, fără a fi necesară nicio intervenție în teren.
- Monitorizarea la distanță a statusului dispozitivelor în timp real: această funcțiune facilitează identificarea posibilelor probleme de la distanță, permițând îmbunătățirea calității serviciului help-desk prin furnizarea de informații mai sigure și mai detaliate.
- Monitorizarea la distanță a conținutului dispozitivelor și a gestionării numerarului în timp real: această funcțiune permite în orice moment o perspectivă globală asupra gradului de utilizare a dispozitivelor proprii prin rapoarte adecvate și informații statistice.
- Gestionarea la distanță a configurației dispozitivelor: orice configurație poate fi realizată de la distanță fără a fi necesare intervențiile la fața locului.
- Generarea de rapoarte statistice referitoare la gestionarea bancnotelor necorespunzătoare conform reglementării actuale a Băncii Centrale.