Altitude Xperience

Altitude Xperience

Altitude Xperience este o soluție software completă, modulară pentru Contact Center care furnizează toate funcționalitatile necesare pentru a oferi clienților cea mai bună experiență.

Modularitatea soluției software pentru Contact Center permite organizatiilor să se dezvolte conform nevoilor de afaceri, evitând investițiile inițiale semnificative. Indiferent dacă folosiți toate modulele, doar o parte din soluție sau dacă o folosiți pentru 10 ori 100 de agenți, solutia modulara Altitude Xperience vă conferă abilitatea de a intra în relație cu clienții dvs. și de a le furniza servicii remarcabile.

Module

Agent Desktop

Altitude Agent Desktop susține toate canalele de comunicare puse la dispoziția clienților și oferă agenților posibilitatea de a da răspunsuri rapide, corecte și consecvente indiferent de canal.

Dialer

Altitude Dialer utilizeaza informațiile clienților pentru a stabili cea mai bună oră și cel mai bun tip de telefon pentru a apela cu succes o persoană din lista de contacte, luând în considerare resursele umane disponibile și respectarea legislației.

Door to Door

Altitude Door to Door este o aplicație mobilă creată pentru a ajuta la realizarea interacțiunilor externe cu clienții.

Management Portal

Altitude Management Portal este o aplicație bazată pe web pentru gestionarea și monitorizarea operațiunilor centrelor de contact multimedia, a performanțelor și a rezultatelor activităților în timp real.

Mobility

Cu Altitude Mobility interacțiunile din aplicațiile pentru mobil sunt plasate într-o coadă de așteptare unificată și sunt distribuite agenților în funcție de priorități și de alte reguli predefinite.

Multimedia

Altitude Multimedia oferă o gamă diversă de canale, de la telefonul tradițional la aplicațiile self-service și IVR până la rețelele de socializare și blogging.

Recorder

Altitude Recorder oferă centrelor de contact posibilitatea de a înregistra apeluri din mai multe motive, cum ar fi verificarea conformității cu normele de reglementare, monitorizarea performanțelor angajaților și asigurarea satisfacției clienților.

Enterprise Recording

Altitude Enterprise Recording înregistrează vocea și ecranele agenților și le salvează împreună cu metadatele asociate.

Router

Altitude Unified Router este un sistem de rutare multimedia, inteligent, pe bază de software, care face parte din solutia Altitude și care permite managementul centrelor de contact pentru a îmbunătăți serviciile.

Social Media

Altitude Social Media permite companiilor să facă din rețelele de socializare o parte din strategia lor pentru servicii acordate clienților.

Scripting Studio

Altitude Scripting Studio este o aplicație unică și cu dezvoltare singulară pentru elaborarea de scenarii pentru agenți, IVR, rutare și fluxuri operaționale.

Strategy Center

Altitude Strategy Center facilitează un proces automatizat de apelare care îmbunătățește rezultatele de afaceri prin alegerea persoanelor potrivite din lista de contact pentru apelare la momentul potrivit și aliniază procesul de apelare la obiectivele de afaceri.

Visual Configuration & Supervision

Altitude Visual & Configuration Supervision furnizează centrului dvs. de contact rutarea vizuală a interacțiunilor multimedia.

Visual IP (Interaction Processing)

Altitude Visual IP conferă operațiunilor centrului dvs. de contact capacitatea de a modifica vizual fluxul scenariului, in timp real, pentru a respecta modificările dinamice ale oricărei afaceri.

Voice Portal

Altitude Voice Portal permite accesul prin voce și prin touch-tone la aplicațiile de afaceri, cum ar fi asistența clienților de tip self-service și notificările transmise, îmbunătățind experiența clienților și performanțele centrului de contact.

Workflow

Altitude Workflow acordă centrului de contact acces la fluxurile operaționale ale întregii organizații și garantează faptul că sarcinile livrate agenților au informații consecvente cu privire la întregul proces.