PureConnect
PureConnect este osolutie unică, all-in-one, de angajare pe mai multe canale, care este simplu de administrat, flexibilă și adaptabilă cu servicii pentru organizații medii și mari, disponibilă atat in varianta on-premise , cât și în cloud.
Caracteristici și beneficii
- Conectați-vă cu clienții dvs. prin rutare pe mai multe canale–telefon, email, chat, canale digitale, chiar și screen share video și co-browsing. PureConnect oferta functionalitati de self-service voice, instrumente de rutare integrate și apelare cu sistem de detecție de top în domeniu. De asemenea, oferă o gamă de integrări cu Salesforce și alte instrumente CRM.
- Gestionați-vă echipele cu ecrane si intrumente de supervisor managementul forței de muncă (WFO/WFM), cu managementul calității, înregistrări și rutare pe bază de competențe. Dacă aveți procese structurate, PureConnect dispune de instrumente personalizate care pot creste viteza de interctiune cu Interaction Process Automation (IPA).
- PureConnect este construit pentru a se integra cu toate celelalte sisteme ale dvs. Ofera integrări off-the-shelf cu CRM-uri de la Salesforce, Oracle și Microsoft, cu multe instrumente de management al forței de lucru și toate tipurile de sisteme de comunicații. Dacă aveți procese structurate, PureConnect dispune de instrumente personalizate care pot creste viteza de interactiune cu Intercation Process Automation (IPA) sau cu Eccentex Case Management.
- Înțelegeți-vă afacerile mai bine cu rapoarte în timp real și istorice care se extind pe canalele voce și digitale. Acum, puteți observa modul în care sistemele dvs. sunt utilizate cu adevărat de către clienți. Integrarea completă a datelor cu instrumentele terților de tip CRM îmbunătățește și funcționarea acestora.