Servicii de Asistență pentru Clienți și Telemarketing

Ca parte integrantă din portofoliul relevant din cadrul Grupului de Companii Mellon, serviciile noastre pentru centre de contact utilizează competențele de bază ale Mellon inclusiv tehnologia de ultimă generație și ultimele produse IT de nivel înalt dezvoltate, expertiza în domeniul managementului capitalului uman, know-how-ul și procesele operaționale eficiente; toate acestea livrate în cel mai eficient mod pentru a satisface cele mai înalte exigențe.

  • Servicii de achiziție și retenție a clienților;
  • Servicii de asistență pentru clienți;
  • Servicii de asistență pentru call centre;
  • Help Desk;
  • Servicii de back office și alte servicii complementare.

Informații-cheie

9,5 ani de cooperare per client;

75% dintre clienții noștri au crescut volumul de proiecte alocate ;

87,5% dintre clienții noștri ne-au plasat pe locul 1 sau 2 (rareori) din punct de vedere al performanței ;

90.36% scorul CSAT al clienților noștri ;

Peste 1200 de angajați;

150 proiecte active;

Peste 65 milioane apeluri efectuate/an;

Peste 10 milioane apeluri primite/an;

10 locații;

Caracteristici-cheie

  • Campanii inbound și outbound
  • Operațiuni de tip near-shore și off-shore
  • Funcționare non-stop
  • Servicii în mai multe limbi (capacități pentru peste 20 de limbi)
  • Capacități live pentru agent și IVR
  • Multi canal (telefon, web chat, email, fax, sms, rețele de socializare)
  • Planuri CoB pentru toate call centerele
  • Operațiuni certificate
  • Servicii premiate la nivel internațional